Office XP vs. Office 97/2000
Fra : rondo

Dato : 27-08-01 07:04

Jeg ville lige høre, om der er der nogle der ved, om Office XP er kompatibel
med Office 2000 og Office 97 forstået på den måde, at hvis jeg laver et
dokument i f.eks. Word i Office XP, kan det så læses på en maskine med
Office 2000 eller Office 97, og kan dokumenter lavet i Office 97/2000 læses
på en maskine med Office XP?

rondo
____________________________
http://www.StudentConsulting.dk

Fra : webjensen

Dato : 27-08-01 13:54

"rondo" <rondo@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dokument i f.eks. Word i Office XP, kan det så læses på en maskine med
> Office 2000 eller Office 97, og kan dokumenter lavet i Office 97/2000

Du vil nok altid få problemer med kompabiliteten opad -altså nytilkomne
features kan ikke forstås af ældre programmer. Derimod plejer der ikke at
være problemer den anden vej. Dog har jeg selv erfaring i, at Word 2000 ikke
kan forstå visse feltkoder fra 97 'eren .

mvh
webjensen