Værdier i rullemenu
Fra : Peter Larsen

Dato : 26-08-01 19:32

Hej Alle jer kloge hoveder

Jeg har lavet en formular hvor jeg harindsat et "rullemenu felt" således at
folk kan vælge forskellige muligheder.

Er der en mulighed for at man kan få de valgmuligheder som folk bliver
præsenteret for fra en fil eller lignende, istedet for at man skal taste det
ind under egenskaber for det enkelte felt. Tilføj værdi.

Håber at I forstår sprøgsmålet og ser frem til at høre fra Jer.

Mvh
Peter L

Fra : Nicolaj Huss

Dato : 17-09-01 15:47

> [...]
det
> ind under egenskaber for det enkelte felt. Tilføj værdi.

Hej Peter

lav et par valgmuligheder, find stedet i HTML-koden og klik og kopier dine
Options ind direkte i koden!!!1

Hilsen
Nicolaj Huss