Nyheds system
Fra : Mathias

Dato : 26-08-01 17:06

Nu er jeg ikke så meget inde i det der html.
men jeg kunne godt tænke mig et nyheds system på min side sådan
at jeg ikke skal ind og uploade siden hver gang der sker noget
findes der sådan et system?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 26-08-01 17:18

Mathias wrote:

> Nu er jeg ikke så meget inde i det der html.
> men jeg kunne godt tænke mig et nyheds system på min side sådan
> at jeg ikke skal ind og uploade siden hver gang der sker noget
> findes der sådan et system?

Jeg bruger et jeg selv har lavet i ASP. Hvilke serversidesprog har du
adgang til?

Fra : Mathias Nielsen

Dato : 26-08-01 18:52

Lars Hoffmann wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Jeg bruger et jeg selv har lavet i ASP. Hvilke serversidesprog har du
> adgang til?

kun php

Fra : Jakob Kirkegaard

Dato : 26-08-01 20:15

Sunday 26 August 2001 19:52 skrev Mathias Nielsen:

> kun php

kun ?!?!?!?!?!?!?

Det er da mere end rigeligt!

--
mvh Jakob Kirkegaard

Fra : Jonas Astrup - html.~

Dato : 27-08-01 08:59

Jakob Kirkegaard wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> kun ?!?!?!?!?!?!?
> Det er da mere end rigeligt!

Ordet "kun" bruges jo ikke KUN til at antyde middelmådighed

- der blev spurgt om HVILKE serverside sprog han havde adgang til, og så
kan man jo sagtens svare "kun ASP" i betydningen "kun ét: ASP".

Mvh
Jonas

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-08-01 21:23

Sun, 26 Aug 2001 17:52:17 +0000 (UTC), skrev Mathias Nielsen
<mathias@sema-it.dk>:

>kun php

hvorfor kun?

Så prøv at spørg i news:dk.edb.internet.webdesign.serverside.php

Evt. kan du kigge på <http://www.webcafe.dk/php/index.php3> om
der er noget brugbart.

med venlig hilsen
Knud