Film Top 3
Fra : Sine Metu

Dato : 26-08-01 15:16

Please visit http://www.cultuurschok.be/petra/movie.html

and fill in your Movie Top 3 off all times.
i'm working on a Top 100.
You can see the Top 100 at the website too.
thx

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 26-08-01 15:32

Sine Metu skrev:
> i'm working on a Top 100.

Med Gladiator på en tredjeplads!? *PLONK*

--
Mvh. Peter
http://www.filmsvar.dk - online filmbrevkasse

Fra : Sine Metu

Dato : 26-08-01 15:46

In english plz?!

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 26-08-01 16:15

Sine Metu wrote:

> In english plz?!

He more or less said, "get your spamming ass out-a-here"

Fra : Sine Metu

Dato : 26-08-01 17:20

I think he said something like 'with Gladiator on a third place'.
This has nothing to do with spamming. My topic has everything to do with
movies and I was just wondering how the response of you guys would be.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 26-08-01 17:24

Sine Metu wrote:

> I think he said something like 'with Gladiator on a third place'.
> This has nothing to do with spamming.

Promoting a homepage /is/ classified as spam in the danish
news-hierachy. The fact that the homepage is about theme (more or less),
is irrelevant.
FUT: dk.admin.netikette

Fra : Christian Andersen

Dato : 26-08-01 17:34

Sine Metu wrote:

>My topic has everything to do with
>movies and I was just wondering how the response of you guys would be.

I would say "not good".

And yes, Gladiator on 3rd place in a top 100 is tantamount to rape.

--
Nescafe - because your pets deserve the best!

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 27-08-01 00:03

"Sine Metu" <bozo@dontyousendmemail.not> writes:

> I think he said something like 'with Gladiator on a third place'.
> This has nothing to do with spamming. My topic has everything to do with

You never know, Danish is a strange language.

Fra : David A. D. Konrad

Dato : 26-08-01 18:57

"Peter Bjerre Rosa" <Peter.rosa@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> Med Gladiator på en tredjeplads!? *PLONK*

At det er på flamsk tæller vel også ned Ingen af de 10-20 første film
ville jeg have på en top 30. Det ligner et regulært knæfald for
Holloywoodgenren "størst, mest larmende, mest pompøs og mindst vedkommende".

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 26-08-01 20:34

David A. D. Konrad <konrad@dadk.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9mbd6a$jvo$1@sunsite.dk...

> Ingen af de 10-20 første film
> ville jeg have på en top 30. Det ligner et regulært knæfald for
> Holloywoodgenren "størst, mest larmende, mest pompøs og mindst
vedkommende".

Det siger du om bl.a Apocalypse Now, Godfather, Taxi Driver, Silence Of The
Lambs, A Clockwork Orange, og Psycho ?

Jeg gentager lige din udgangsreplik : "størst, mest larmende, mest pompøs og
mindst vedkommende".

Undskyld, men er du dummere end andre ?

Thomas

Fra : David A. D. Konrad

Dato : 26-08-01 22:23

"Thomas Mouritsen" <thomas_m@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Det siger du om bl.a Apocalypse Now, Godfather, Taxi Driver, Silence Of
The
> Lambs, A Clockwork Orange, og Psycho ?

JA!

> Jeg gentager lige din udgangsreplik : "størst, mest larmende, mest pompøs
og
> mindst vedkommende".

Nu nævner du nogle selektivt udvalgte film og dømmer ud fra dem - hvorfor
tager du ikke Pulp Fiction, Matrix, Gladiator (de tre første) eller American
History X, Reservoir Dogs, Natural Born Killers etc etc? Men skidt -
Apocalypse Now, Godfather, Taxi Driver, Silence Of The Lambs, A Clockwork
Orange, og Psycho er måske ikke på Armageddon niveau, men gode film der
burde ligge f.eks i top-10 er de bestemt ikke - og vedkommende er de da
overhovedet ikke. Lad mig beskrive filmene på en anden måde : En vanvittig
general, en mytomanisk mafiaglorificering, en halvkedelig film hvis største
force er en barneluder, noget om en kannibal, en usandsynlig historie som
instruktøren ifølge forfatteren totalt har misforstået og endeligt lidt gys,
der var stilskabende for 40 år siden.

> Undskyld, men er du dummere end andre ?

Ikke mig bekendt. I øvrigt tror jeg ikke du kan opdrive IQ-tests der er
baseret på filmsmag, men jeg skal da naturligvis ikke afvise at det kan lade
sig gøre at fabrikere én.

Men det er nu heller ikke særlig intelligent at drage enkeltundtagelser i
relation til et postulat frem - et postulat der er udtryk for en generel
holdning - og derefter kalde vedkommende der fremkom med postulatet for dum.
Men hvad ved jeg - man får sikkert en høj score i den der filmsmags IQ-test
for noget sådan.

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 26-08-01 22:59

David A. D. Konrad <konrad@dadk.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9mbp8j$gci$1@sunsite.dk...

> [...]
American
> History X, Reservoir Dogs, Natural Born Killers etc etc?

Hvorfor skulle jeg nævne disse andre film, når jeg finder dem jeg allerede
HAR nævnt, mere interessante ?

> Apocalypse Now, Godfather, Taxi Driver, Silence Of The Lambs, A Clockwork
> Orange, og Psycho er måske ikke på Armageddon niveau, men gode film der
> burde ligge f.eks i top-10 er de bestemt ikke

Ok, du er stadig ikke helt rask endnu.

> [...]
> force er en barneluder, noget om en kannibal, en usandsynlig historie som
> instruktøren ifølge forfatteren totalt har misforstået og endeligt lidt

Dammit, du er jo stadig ikke rask.

Thomas

Fra : Nezar Nielsen

Dato : 27-08-01 00:23

"David A. D. Konrad" <konrad@dadk.dk> wrote in message
> [...]
> force er en barneluder, noget om en kannibal, en usandsynlig historie som
> instruktøren ifølge forfatteren totalt har misforstået og endeligt lidt

haha, du bliver altså nød til at nævne nogle gode film(efter din smag)nu -
Efter sådan en bashing der, må dine yndlingsfilm VIRKELIGT være gode?

--
Mvh. Nezar Nielsen
http://fez.dk/