Scottoiler!
Fra : Søren Bæk Andersen D~

Dato : 26-08-01 13:46

HEJ NG!

Nogle som har erfaringer med Scott-oiler???

Jeg har en TransAlp som jeg har tænkt mig at udstyre med sådan et
monstrom - men virker det - og er det pengene værd?

Hvor kan man købe sådan nogle billigst???

MVH Søren

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 26-08-01 13:49

> Nogle som har erfaringer med Scott-oiler???

Juster den korreket og din kæde holder doppelt så langt, men det kan bøvle
lidt med en korrekt justering, da den varierer efter vejret. Hvis den ikke
er korrekt justeret kan den svine lidt på bagfælgen. Et godt køb, som hvis
du kører flere ofte hurtigt tjener sig hjem. Alle der bruger den anbefaler
den. Husk den kan tages med når du skifter cykel, altså er den en
engangsinvestering.

www.mandp.co.uk 's hjemmeside, under unbeatable offers

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Thomas Jensen

Dato : 26-08-01 14:11

Scottoiler er en dejlig ting, der forlænger din kædes levetid betydeligt!

køb den

Thomas Jensen
XJ 600s div ´96

"(De fleste) Motorcyklister er sgu mere fornuftige ! "

Fra : Peter H. Hasselbalch

Dato : 26-08-01 18:02

Helt klart anbefalelsesværdig!
Prisen herhjemme er knap 900,-

Montering tager at par timer eller 3 - afhængig af antallet af tommelfingre

Du kan se hvordan jeg gjorde på www.hasselbalchs.dk under "mc-teknik" >
"Scottoiler"
eller direkte: http://www.hasselbalchs.dk/mc/mc_scott.asp

--
Mvh Peter HH
DMCN #2 - CBR600F4

Fra : Morten Christensen

Dato : 29-08-01 22:20

"Peter H. Hasselbalch" <peter@hasselbalchs.dk> wrote in message
> Helt klart anbefalelsesværdig!
> Prisen herhjemme er knap 900,-

Hvor finder man den henne til den pris?

Jeg så en i Jylland til 1600+moms :-/

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 30-08-01 07:41

"Morten Christensen" <mhc@gsx600f.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor finder man den henne til den pris?
>
> Jeg så en i Jylland til 1600+moms :-/

Hej Morten

Du kører liiiiige forbi ham , når vi kører til Stevns, med start fra Shell i
Køge http://www.holtugmc.dk/

Pris Incl. moms: 898,--

Den er på min ønske liste til mit nye transportmidel

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Morten Christensen

Dato : 30-08-01 16:18

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjern dette)@tdcadsl.dk> wrote in message

> Du kører liiiiige forbi ham , når vi kører til Stevns, med start fra Shell
> Køge http://www.holtugmc.dk/
>
> Pris Incl. moms: 898,--

Kurl, men mon han har åbent på en søndag :P

> Den er på min ønske liste til mit nye transportmidel

Dig og dine ønsker.
Du *nyder jo stort, hvergang noget falder af eller rasler løs på din højt
elskede italiener *GGG*

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup

Fra : Niels S.

Dato : 30-08-01 19:07

Morten Christensen skrev

> Dig og dine ønsker.
> Du *nyder jo stort, hvergang noget falder af eller rasler løs på din højt
> elskede italiener *GGG*

Hej Morten.

Prøv lige at læse Dennis's svar en gang til. Specielt underskriften! Og
fortæl mig så hvad det er for en italiener du hentyder til )

Ses vi i Køge på søndag kl. 12.00?

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Morten Christensen

Dato : 02-09-01 18:53

"Niels S." <HondaVFR@krudt.dk> wrote in message

> Prøv lige at læse Dennis's svar en gang til. Specielt underskriften! Og
> fortæl mig så hvad det er for en italiener du hentyder til )

Damn!, mig og min store mund, og *alt* for lille øjne :P

> Ses vi i Køge på søndag kl. 12.00?

Ja, muligheden var der jo.... men hvor var DU så!?!? :)))
Vi blev enige om, at du måtte stå med fråden om mundvigene, og skifte ble -
endda uden at kunne se motorløb fraq Tyskerlandet :)))

> --
> VFR800FI
En riskoger? Eller blot en bambus-raket? :P
(Jo, jeg læser signaturer *G*)

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup

Fra : Niels S.

Dato : 03-09-01 08:17

Morten Christensen skrev

> Ja, muligheden var der jo.... men hvor var DU så!?!? :)))
> Vi blev enige om, at du måtte stå med fråden om mundvigene, og skifte
ble -
> endda uden at kunne se motorløb fraq Tyskerlandet :)))

Næh Morten, jeg sad skam foran fjernsynet med min datter på skødet og så F1,
mens regnen _silede_ ned udenfor Det regnede faktisk fra 11.30 og til
ca. 19.00 uden ophør, og så sjovt synes jeg heller ikke at det er at stå
udenfor og kigge på cykler i regnvejr

Fra : Morten Christensen

Dato : 03-09-01 23:06

> [...]
> mens regnen _silede_ ned udenfor Det regnede faktisk fra 11.30 og til
> ca. 19.00 uden ophør, og så sjovt synes jeg heller ikke at det er at stå

Ser du...
Vi fik extra kaffe på den bekostning... Vi sad nemlig udenfor, og lod
kaffekopperne blive fyldte med syreregnen

Meeeen, så meget vand kom der nu altså heller ikke dernede.

Dennis' & Frue's goretex-jakker lignede da ikke våddragter
(Hvordan de så så ud, da de kom hjem, må vi overlade reportagen til Dennis
om

Det så da også lidt tamt ud, da vi kom derned - men så kom onsdagsklubben
med efterslæb, og der var ludselig dobbelt så mange
Alt i alt kunne man godt mærke, at der var noget modstand i vejret for det
fremmødte publikum - men alle var da glade, og det meste af tiden stod vi da
også i tørvejr.

Det blev foriøvrigt til et lille hyggelig sætte-ansigt-på-signaturer, da der
pludselig viste sig flere fra denne gruppe.

Nå, men nu stopper vi herfra; sengen kalder, og regnen trommer mod ruden -
der er jo atter en ny dag i morgen.

Jeg har forresten hørt, at der skulle være tur i morgen fra Gladsaxe?
Nogen der er med der?

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 30-08-01 19:21

Shell

> Kurl, men mon han har åbent på en søndag :P

Mhthjaaa !, du kunne jo ringe til John Tange ( indehaveren ) og spørge om
han ikke ville være så rar at have et sæt klar til afhæntning en Søndag
hvor du skulle til Stevns, du kunne kun få to svar

> Dig og dine ønsker.
> Du *nyder jo stort, hvergang noget falder af eller rasler løs på din højt
> elskede italiener *GGG*

Der tabte du mig , men læser du aldrig signaturen(r)

--
Ha'et rart
Dennis Pedersen

Fra : Morten Christensen

Dato : 02-09-01 18:54

> Mhthjaaa !, du kunne jo ringe til John Tange ( indehaveren ) og spørge om
> han ikke ville være så rar at have et sæt klar til afhæntning en Søndag
> hvor du skulle til Stevns, du kunne kun få to svar

Tjoe... det kunne jeg jo

> Der tabte du mig , men læser du aldrig signaturen(r)

Jo, det hænder.... men ikke lige sidste gang :P

> --
> Ha'et rart
> Dennis Pedersen

Hvor er resten af signaturen? Du har vel ikke tabt dit nye køretøj? :P

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup