Japansk (brugt)-CD-marked på engelsk!
Fra : Jeppe Schaumburg Jen~

Dato : 26-08-01 12:22

Jeg leder efter en CD der kun er udgivet i Japan - Dizzy Mizz Lizzy: "Live
In Japan".
- så derfor leder jeg efter et CD-marked på internettet der sælger nye
og/eller brugte CD'er fra Japan, og websitet skal være på engelsk, så jeg
kan læse hvad der står.

Er der nogen der kender sådan et sted? Ligesom DVDel.dk, bare det skal være
japansk.

Hilsen Jeppe

Fra : Martin Callsen

Dato : 26-08-01 19:19

"Jeppe Schaumburg Jensen" <jsj@e-box.dk> wrote
> Jeg leder efter en CD der kun er udgivet i Japan - Dizzy > Mizz Lizzy:
"Live In Japan".

Den er så vidt jeg ved også udgivet i Danmark, som en special udgivelse ...

Med Venlig Hilsen
Martin

Fra : Henrik Vest

Dato : 26-08-01 22:36

> Den er så vidt jeg ved også udgivet i Danmark, som en special udgivelse

Selv Fona og Bilka har vist haft den på hylderne ...

Fra : T.Jakobsen

Dato : 27-08-01 12:35

"Henrik Vest" <hallo_derude@hotmail.comxx> skrev i en meddelelse

> Selv Fona og Bilka har vist haft den på hylderne ...

Ja, undskyld mig venligst.....MEN
Det er noget sludder !!!

De japanske versioner af gruppens to studioalbums
har været på danske hylder, I KKE >live in japan<

Har spurgt og søgt i alverdens butikker i København.
Både kæder og små biks'er men ingen har set eller
hørt om den.(Jeg tror nok at jeg har set den engang)
Jeg har selv arbejdet i et distrubtionsselskab og har
via de kontakter som jeg havde der heller ikke fået
fat i omtalte CD................(tæt på)

Men måske skulle man ringe til Bilka......................

Venlig hilsen
Tom

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 30-08-01 17:18

"T.Jakobsen" <tom_jakobsen@hotmail.com> wrote in message
> Ja, undskyld mig venligst.....MEN
> Det er noget sludder !!!
>
> De japanske versioner af gruppens to studioalbums
> har været på danske hylder, I KKE >live in japan<

Det er meget muligt, men jeg er ret sikker på at have set den i danske
butikker. Titlen lyder ihvertfald bekendt. Prøv evt. at kontakte Stereo
Studiet i Århus. For et par år siden udråbte Funkshowet dem til
danmarksmestre i pladebutik efter at de som den eneste forretning i
konkurrencen var i stand til at hente samtlige de absurd utilgængelige
plader hjem, som de var blevet bedt om.

/Nikolaj

Fra : Steffen

Dato : 31-08-01 06:47