Belastende <IFRAME>...
Fra : A. Høegh

Dato : 26-08-01 12:00

Hej.

Er det ikke muligt at få en iframe til at "forlænge sig selv" som en tabel
gør når man ikke angiver nogen højde og skriver en masse tekste i den? Så
man altså ikke behøver at angive en fast højde i den IFRAME man arbejder
med, og dermed også undgår scroll?

Mvh.
A. Høegh
--
- som hader popdrenge og smstøser i neongule UV-bukser...
E-mail: hoegh@click2find.dk

Fra : A. Høegh

Dato : 27-08-01 18:49

Haha..var den for svær for jer

Fra : Benjamin Fedder Jens~

Dato : 30-08-01 11:26

Iframe kan ikke forlænges.. Brug layers, dvs. <DIV>

Fra : Benjamin Fedder Jens~

Dato : 30-08-01 11:28

Og for guds skyld, installer noget shtml/php/asp eller noget serverside, for
statisk html er nederen =) Jeg syntes at alt teksten skal være på den samme
side når brugeren får den, og ikke i flere filer, da det tager længere tid
at loade.