fede ting til siemens m35i eller ericsson ~
Fra : HrSimonsen

Dato : 26-08-01 22:12

Hej. Er der nogen der har nogle gode tips eller fede ting til en af følgende
telefoner?
Siemens m35i eller Ericsson t28s

På forhånd tak og venlig hilsen:
mikkel@simnet.dk

Fra : Kim Andersen

Dato : 27-08-01 10:38

Skift dioder i dem.... det gir somregl et cool'er look....

Kim A

Fra : lyngeled

Dato : 09-01-02 20:44

> Skift dioder i dem.... det gir somregl et cool'er look....

Jeg synes ikke det ville være fedt at skifte lys i t28 - hvis man
overhovedet kan, det er en slags "lys folie" (?) - altså med et jævnt
blågrønt lys.

Men, det jeg har set er en ny front i en "lækker" grøn - måske ikke så
fedt, en miniantenne - c.a. ½ længde, man skulle også kunne ændre
opstarts- og nedluksshow, og til sidst kunne man købe det største
batteri på 1400mAh istedet for 500 - det er set til kun 200,-

Lars

http://www.kandu.dk/