Danmark - Barcelona t/r
Fra : Peter Konner

Dato : 26-08-01 10:12

I Fyens Stiftstidende søndag d. 26.08.01 er der en artikel om 2 gutter fra
Tåsinge, der har taget turen fra Danmark til Barcelona og retur på hver
deres Peugeot Speedfight II.
Jeg kan desværre ikke finde artiklen online, men avisen kan ganske sikkert
bestilles via www.fyens.dk

Blot hvis nogle skulle være interesseret i sådan et projekt

Mvh
/Peter

Fra : RpR

Dato : 26-08-01 14:42

> [...]
> bestilles via www.fyens.dk
>
> Blot hvis nogle skulle være interesseret i sådan et projekt

Hmm, det må der da være nogen der kan scanne ind?

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Peter Konner

Dato : 26-08-01 14:55

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> skrev i en meddelelse

> Hmm, det må der da være nogen der kan scanne ind?

Jeg har desværre ingen scanner, men hvis der er en behjertet sjæl ???
/Peter

Fra : RpR

Dato : 27-08-01 06:04

Du kunne evt. sende mig noget udklip via alm. post, kan scanne det ind og
smide det på min side med hjertelig tak til Peter Konner =)