SP: 3210
Fra : Palle

Dato : 26-08-01 07:50

Hey Guys n´Gals

3210 spilledåse som skriver contact service efter kikset unlock forsøg kan
den repareres eller er den til containeren

Venligst Pedro

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 26-08-01 08:34

Palle skrev:

> 3210 spilledåse som skriver contact service efter kikset unlock forsøg
> kan den repareres eller er den til containeren

Den kan laves... flash den...

/bm

--
Jeg unlocker din Nokia mobil telefon for 100 kr.
og det er incl. porto tilbage til dig,ellers så kig på

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 26-08-01 15:51

Boris Mathiasen skrev:

>Den kan laves... flash den...

Det kommer da godt nok an på hvordan han har prøvet at unlocke den!
Hvis man har lavet finden med en ledning på EEPROMen, så er den ret
sikkert død.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Se www.fergusons.dk/simlock og www.simlock.dk

Fra : Jesper Bækdahl

Dato : 04-09-01 12:21

Jeg kan nok godt reparere den, hvis du tør at sende den til mig.... :)

Hilsen Jesper Bækdahl
----
www.sim-lock.f2s.com

Få låst din nokia op for 150 kr. incl. garanti
----

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-09-01 13:17

Jesper Bækdahl skrev:

>Jeg kan nok godt reparere den

Det kommer lige an på hvordan den er forsøgt unlocked, nærmere udbybet
her:

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Tag et smut forbi www.simlock.dk og se hvad vi kan hjælpe med.

Se hvad kunderne har at sige: www.fergusons.dk/simlock