Office 2000-Buch als Gratis-Download.
Fra : Emil

Dato : 26-08-01 01:44

Hej

Bogen er på tysk, såh....

Men kan du læse det, er det godt stof hvis du vil lidt videre.
Jeg klipper og klistrer lidt tysk info, som måske vil glæde én
eller anden.

Programmering med VBA i MS-Office giver kun automatisering af
eksisterende funktioner, altså ingen yderligere funktioner.

m.v.h. Emil

P.S. Er det OK at komme den slags uopfordrede tip her?
P.P.S. Er her overhovedet nogen som kan bruge det?

----------------------------
Es handelt sich um das 1030 Seiten starke Kompendium zur
Programmierung von Microsoft Office mit Visual Basic for
Applications (VBA). Bis zum 31. August kann der Titel "Office
2000 Developer Edition Kompendium" kostenlos heruntergeladen
werden. Neben der Entwicklung leicht nachvollziehbarer
Anwendungen, findest Du eine fundierte Spracheinfuehrung in VBA
und zahlreiche Praxisbeispiele. Der Download fuer das
normalerweise ungeizige 100 Mark kostende Buch betraegt 5,5 MB.
Hier der Direktlink :
http://www.aboutvb.de/res/bch/resbchmutkoffice2000dev.htm

Fra : webjensen

Dato : 27-08-01 14:23

"Emil" <emilsen@image.dk> skrev i en meddelelse

> Hej
>
> Bogen er på tysk, såh....

> P.S. Er det OK at komme den slags uopfordrede tip her?

Ja, naturligvis er det OK at komme med tips'ntrix her -så længe det ikke
ligner annoncering

> P.P.S. Er her overhovedet nogen som kan bruge det?

Jeg vil da overveje at hente den -og så give mig til at lære tysk

mvh
webjensen