Program til at låse div. ting
Fra : boble

Dato : 26-08-01 00:57

Hey

Nogen der kender et program som kan låse bestemte mapper man angiver ? Plus
at det også skal kunne låse kontrolpanel og div. andre ting ?

Hjælp inden min bror ødelægger sin egen computer

mvh boble

Fra : Martin Schultz

Dato : 26-08-01 12:22

I artikel <9m9do4$2dg2$1@news.cybercity.dk>, skrev "boble"
<smileyco@hotmail.com>:

> [...]
> Plus at det også skal kunne låse kontrolpanel og div. andre ting ?
>
> Hjælp inden min bror ødelægger sin egen computer
Hvis det er windows9x kan du kigge på poledit der ligger på windows CDen.
En bedre læsning ville være at installere windows2000 hvor du kan sætte
adgange meget spcifikt.

Fra : Michael Knudsen

Dato : 27-08-01 20:35

Fra : Kent Friis

Dato : 27-08-01 21:00

Den Mon, 27 Aug 2001 21:35:17 +0200 skrev Michael Knudsen:

> [...]
>
>Jeg har engang haft et program, der hed Magic Folders. Det kunne
>skjule biblioteker fra brugeren. Hvis jeg ikke husker helt galt,
>findes der også en Magic Files, der kunne skjule filer (nej, ikke via
>attrib +h..). Jeg fandt aldrig ud af, hvordan de fungerede, men
>bibliotekerne blev også skjult fra operativsystemet, hvis jeg husker
>korrekt. Jeg mener, at jeg prøvede at skjule et bibliotek og
>oprettede et med identisk navn/sti, hvilket gav store problemer med
>filsystemet.
>Iøvrigt skal det siges, at bibliotekerne kunne bringes frem on the

Lyder som noget DOS-hokuspokus - sikkert en TSR...

Mvh
Kent
--
Avoid the Gates of Hell. Use Linux