Flyrejser til Cancun fra Mexico/USA
Fra : Kasper Pedersen

Dato : 25-08-01 23:37

Vi er nogle stykker der skal til Mexico for at holde jule
og nytårs ferie. Vi skal holde nytår i Cancun men billetterne
dertil er meget dyre.

Vores billeter til Mcallen - Texas fra Aarhus koster 4200,-
for en retur, men billetten fra enten Monterrey - Mexico
eller Mcallen - Texas og til Cancun koster ikke mindre
end 3000,- nogen der ved hvor det kan gøres billigere ?

På forhånd tak.

Fra : Bente Mouritzen

Dato : 30-08-01 11:17

"Kasper Pedersen" <huleboer@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller Mcallen - Texas og til Cancun koster ikke mindre
> end 3000,- nogen der ved hvor det kan gøres billigere ?

Synes du det er dyrt? For en billet i højsæsonen...
Nå, men prøv evt. www.mr-ticket.com under privatrejser og se, hvad der er af
muligheder og priser.
Hilsen Bente

Fra : René Jørgensen

Dato : 30-08-01 23:19

"Bente Mouritzen" <bm@aalborgsymfoniorkester.dk> wrote in message
> "Kasper Pedersen" <huleboer@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

Jeg tror ikke at det kan gøres billigere, flyrejser er dyre i Mexico.

Har du undersøgt om der er alternative ruter ?

Julen er faktisk højsæson, så der er stor chancer for at priserne på
flybilletterne stiger jo længere tid du venter med at bestille.

Hilsen

René

Fra : René Jørgensen

Dato : 30-08-01 23:32

Prøv eventuel at søge her:

http://www.discount-airtickets.com/

Hilsen

René

Fra : Klaus Thorup

Dato : 17-09-01 11:13

Jeg synes også umiddelbart det lyder som en ok pris. Jeg har gode erfaringer
med www.jyskrejsebureau.dk

Mvh Klaus