kan ikke se nogen indlæg!
Fra : jd

Dato : 25-08-01 20:35

Prøver lige at sende et indlæg da jeg i lang tid ikke har kunnet se nogen.

jd

Fra : D@n

Dato : 25-08-01 20:39

jd <dosdal@netscape.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b87fc61$0$53193$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Prøver lige at sende et indlæg da jeg i lang tid ikke har kunnet se nogen.
>
> jd

Brug venligst dk.test til dette formål

Dan
dan@dethlefsens.dk

Fra : Mogens Dammand

Dato : 25-08-01 22:37

Det kan være meget godt, men jeg har i lang tid ikke kunnet se dfm. Alle
andre grupper var der ikke problemer med.

Mogens
TA

Fra : jd

Dato : 26-08-01 18:52

Smart svaret Dan, men det var kun denne nyhedsgruppe det var galt med, og så
hjalp en test på en anden ng jo ikke
Men jeg fandt en løsning, ved at nulstille gruppen kom (desværre) alle
indlæggene igen, så nu skal jeg nok lade være med at genere dig

jd