Hjælp mig min 3310 er gået bananas
Fra : Christian Have

Dato : 25-08-01 18:21

jeg sad og roede lidi med mit nye datakabel, og prøvede på at unlocke min
telefon, jeg fik i hvert fald lavet nogen, men noget lort, nu gider den slet
ikke modtage simkort
hvad skal jeg gøre??
please hjælp mig, jeg er total lost
hilsen
Christian

Fra : Jens Karstoft

Dato : 25-08-01 18:47

Hej Christian,

> nu gider den slet ikke modtage simkort

Du kan ikke låse en 3310 op med et datakabel. Du er nok kommet til at låse
nogle af de låse, som ikke har været låst før siden den ikke vil acceptere
dit simkort.
Løsningen er at få fat i et flasherkabel til at unlocke den med, da det er
den eneste måde at unlocke denne model.
Hvis du ikke har mod på at købe så dyrt et kabel kan du få en af os andre
herinde til at låse den op for dig..

Med venlig hilsen,
Jens Karstoft
Tlf 22119265

--
Få fjernet simlåsen for 100.- lovligt. Fjernelse af simlåsen på alle
Nokia-modeller, 3210, 3310, 3330, 5110, 6150, 6210, 7110, 8210, 8850. Ordnes

Fra : Morten Jensen

Dato : 25-08-01 19:28

Man kan altså godt låse en 3310 op med alm. datakabel, det skal bare være en
af de tidligere versioner af softwaren..

Morten

Fra : Brian Fisker

Dato : 25-08-01 20:09

> Man kan altså godt låse en 3310 op med alm. datakabel, det skal bare være
en
> af de tidligere versioner af softwaren..

Mon ikke du har 3210eren i tankerne. Der kunne man - indtil version 5.31 -
fjerne simlåsen med datakabel (vel og mærke uden at skulle pille ved
eeprom'e osv). Mener alle 3310ere skal låses op vha. flash.

\Mandal

Fra : Morten Jensen

Dato : 25-08-01 20:55

Nope....

Har selv en 3.24 som er låst op med et alm datakabel...

Er også beskrevet flere steder på nettet..

Morten

Fra : Brian Fisker

Dato : 25-08-01 22:02

> Har selv en 3.24 som er låst op med et alm datakabel...
>
> Er også beskrevet flere steder på nettet..

Okay - my mistake :)

\Mandal

Fra : Thomas Madsen

Dato : 26-08-01 10:12

hej du kan sende den til mig så skal jeg hjælpe dig
MVH. Thomas
--
Jeg unlocker Ericsson og alle Nokia'er for 75 kr , og hvis
jeg kan også komme 2 spil og vibrator i 3210 og det koster også kun 80 kr