Tv-out
Fra : D.Madsen

Dato : 25-08-01 17:29

Jeg har lige fået et Tv-Out grafikkort, men jeg har ikke noget s-vhs i
hverken tv eller video er der en måde at omgås dette på?

Fra : Martin

Dato : 25-08-01 18:36

Du kan få en s-vhs > scart adapter i enhver radio-butik.

- Martin

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 26-08-01 16:53

Dette er ikke altid nok. Hvis dit tv ikke kan klare Svhs via scartstikket,
vil der kun fremkomme et sort/hvidt billede på skærmen. Det burde fremgå af
din manual om det kan eller ikke kan.
Hvis der intet står om dette, skal du benytte en svhs til composit
konverter.

Mvh
Thomas Pedersen
www.dvd-centrum.dk

Fra : morten

Dato : 31-08-01 05:05

"Thomas Pedersen" <tp@dvd-centrum.dk> wrote in message
> [...]
af
> din manual om det kan eller ikke kan.
> Hvis der intet står om dette, skal du benytte en svhs til composit

Tja, afhængig af hvilket grafikkort det er, kan man nogle gange vælge en
indstilling under skærmindstillinger der hedder noget i retning af: "force
composite". På den måde tvinger man et composite signal gennem s-vhs stikket
og det kan fjernsynet bedre forstå. Eller prøv TV-Tool (igen afhængig af
grafikkortet) jeg mener det kan downloades her: http://come.to/tvout

enjoy
/MB

Fra : Jackster

Dato : 27-08-01 10:27

Hej

Jeg var på jagt efter noget af det samme.

Var i merlin og de skulle have 249,- for det!

Kan det ikke findes billigere.

/Jackster, Århus N

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 27-08-01 16:04

Hejsa

Ikke for at gøre reklame, men vi har selve adapteren il 49,- og en samlet
pakke fra 195,-

Mvh
Thomas Pedersen
www.dvd-centrum.dk