Bakkelukning, hvem mødes hvor?
Fra : JR

Dato : 25-08-01 12:52

Da jeg ikke er så sikker på at det sædvanlige slæng møder op mandag (passe børn, 'skal til møde',
familieditogdat) vil jeg lige høre hvor i andre mødes og hvornår?

Det forudsætter naturligvis at man ikke bliver flov over at følges med en MC med kun 1 cylinder og
langt under 50 HK...

Jim Radmer
SR500
www.radmer.dk

Fra : []==||::::::::::::::~

Dato : 25-08-01 14:57

Jeg kører fra Svendborg mandag morgen klokken 9.00

Mvh. Thomas
VTR-1000

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 25-08-01 14:55

> Det forudsætter naturligvis at man ikke bliver flov over at følges med en
MC med kun 1 cylinder og
> langt under 50 HK...
>
> Jim Radmer

Hej Jim

Polyteknisk MC kører fra den nordlige parkeringsplads ved bygnig 101 på
Ankerengelundsvej i Lyngby klokken 17.00.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Anneli

Dato : 25-08-01 20:58

"JR" <jr@radmer.dk> skrev i en meddelelse
> Det forudsætter naturligvis at man ikke bliver flov over at følges >med en
MC med kun 1 cylinder og
> langt under 50 HK...

Flov? Det er da et privilegium at følges med sådan én!!! ;0)

Anneli og Savage - med en cylinder og langt under 50 hk ;0)
www.anneli.subnet.dk

Fra : []==||::::::::::::::~

Dato : 26-08-01 09:37

Hvor mange kan man forvente møder op? -er der ligeså mange som ved
bakkeåbningen?

Mvh. Thomas

Fra : Jesper FA

Dato : 26-08-01 18:06

[]==||:::::::::::::::::> wrote:

> Hvor mange kan man forvente møder op? -er der ligeså mange som ved
> bakkeåbningen?

Er der i så fald nogen der kører forbi Århus på vej derover derover?

--
Jesper
CBR600F4

Fra : Anders Vinther

Dato : 26-08-01 22:49

[]==||:::::::::::::::::> <kornerup@mobilixnet.dk> wrote in message

> Hvor mange kan man forvente møder op? -er der ligeså mange som ved
> bakkeåbningen?

I al fald een mere end til åbningen, da jeg først fik mit pap efter

Anders V.