50kr. til den der hælper mig!!!
Fra : Morten Jensen

Dato : 25-08-01 09:23

Hej!

Jeps, jeg overfører en bette halvtredskroneseddel hvis du er den der kan
hjælpe mig...

Jeg sidder med en Siemens C25 som jeg skal have unlocked...
Jeg har et Siemens datakabel der virker fint til at unlocke C35 og M35..
Mit program vil ikke samarbejde med telefonen...

Hvem kan hjælpe med et program der virker?
Jeg overfører 50 kr. til din konto hvis du er den der sender et prog. der
virker....

Mangler også Nokia 3210 flash file til en version 4.41.....

Send pr. mail så må vi se hvem der bliver den heldige...

Man kan jo både få et pakke smøger, morgenavisen og et par rundere for 50 kr

Jeg skal nok skrive hvem det er der vinder..

Morten

Fra : Fenris

Dato : 26-08-01 07:43

> Hvem kan hjælpe med et program der virker?
> Jeg overfører 50 kr. til din konto hvis du er den der sender et prog. der
> virker....
>
> Mangler også Nokia 3210 flash file til en version 4.41.....

Er det så 50 kr. pr. program eller 50 kr. hvergang du bruger programmet i
fremtiden.
Hygge og hejsa