Hvordan installerer jeg OS 9.2?
Fra : Henning Poulsen

Dato : 25-08-01 00:00

Jeg har downloadet MacOS 9.2 North American, men jeg kan ikke installere
den. Hvordan har så mange andre installeret MacOS 9.2 på deres danske
computer, og hvad skal jeg gøre? Den går i gang i ca et minut, men siger så
at den ikke kan installere på en lokal version af MacOS - jeg har dansk 9.1.
Den siger endvidere at jeg skal lave en "Clean install", hvis jeg virkelig
vil, men hvad er det? Skal jeg downloade den internationale MacOS? (Jeg går
ud fra at det kun er dialekten til forskel)

Hilsen
Henning Poulsen

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 25-08-01 01:31

Hej Henning

Du må _IKKE_ installere en US version af 9.2.1 (North-American) på et andet
sprog. - Dvs., du må ikke installere den oveni den danske, - eller en IE, tysk
fransk svensk osv..

Ingen opdateringer / opgraderinger beregnet til et specifikt sprog må bruges på
et andet sprog.

Kun hvis der udtrykkelig står 'Multi-Country' i forbindelse med opdateringerne
må de bruges - og kan bruges - på dansk OS.

Du bliver derfor nødt til at vente til den danske version kommer, og der vil
ihvertfald gå et par uger, hvis ellers Apples hidtidige politik følges.

Henning Poulsen wrote:

> [...]
> vil, men hvad er det? Skal jeg downloade den internationale MacOS? (Jeg går
> ud fra at det kun er dialekten til forskel)

mvh. Erik Richard

Phone: (+45) 8625 0963, Fax: (+45) 8625 0962 (temporary off)

Fra : Henning Poulsen

Dato : 25-08-01 01:43

in article 3B86F1CD.27608BC4@mail1.stofanet.dk, Erik Richard Sørensen at
kml.ers@mail1.stofanet.dk wrote on 25/08/01 2:31:

> [...]
> ihvertfald gå et par uger, hvis ellers Apples hidtidige politik følges.

Men hvad har de andre i gruppen så gjort for at få det nye OS installeret?
Jeg har allerede downloadet IE også, men den duede selvfølgelig heller ikke.
Øv øv.

Fra : Martin Edlich

Dato : 25-08-01 01:58

In article <B7ACC140.2DF2%henning@imtoosexy.com>,
Henning Poulsen <henning@imtoosexy.com> wrote:

> Men hvad har de andre i gruppen så gjort for at få det nye OS installeret?

Ladet være med at bruge et dansk system.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Sebastian Bredsdorff

Dato : 25-08-01 09:50

> Men hvad har de andre i gruppen så gjort for at få det nye OS installeret?
> Jeg har allerede downloadet IE også, men den duede selvfølgelig heller ikke.
> Øv øv.

Bruger IE system på computeren.

--
Sebastian Bredsdorff
Mail: sb@geomac.dk

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 25-08-01 16:10

Hej Henning

- Bruger OS 9.1 IE eller US... Fx. har jeg selv både en Mac OS 9.1US og en 9.1IE på
forskellige harddiske / forskellige computere. Og har du et US styresystem, så vil
US-opdateringen selvfølgelig virke på den.