avi filer afspilning, hvordan ?
Fra : Zorilla

Dato : 24-08-01 23:24

Hvad er det bedste program til afspilning af avi-filer ?
Jeg har prøvet MS Media Player 7 men den vil ikke genkende formatet.
Quicktime vil kun afspille lyden.
Filerne afspilles fint på PC'en. Hvad kan løsningen være ?

mvh
Peter

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 25-08-01 23:51

Zorilla <zorilla@bigfoot.com> wrote:

> [...]
> Quicktime vil kun afspille lyden.
> Filerne afspilles fint på PC'en. Hvad kan løsningen være ?

Måske du skal bruge de Intel Indeo codecs, som kan hentes her:

Ellers kan det være, at det er DiVX-film, som skal afspilles med en
DiVX-afspiller. Den kræver dog Windows Media Player 6.3.

--
René

Fra : Martin Edlich

Dato : 26-08-01 00:19

In article <1eypm7b.ilgy7x3u90luN%rfn@altavista.net>,
rfn@altavista.net (René Frej Nielsen) wrote:

> Måske du skal bruge de Intel Indeo codecs, som kan hentes her:

Linket virker ikke....

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk