Pixelview Geforce 2pro 64mb. ddr ram
Fra : Skizofrenia

Dato : 24-08-01 20:44

Jeg kan kun få en score på 2308 i 3dmark 2000. mine specs er følgende:
Asus k7m motherboard
Amd Athlon 650 mhz
640 mb ram.
Pixelview Geforce 2pro 64mb. ddr ram.

Jeg har installeret via 4in1 driverne (kan di konfigureres på en eller anden
måde?)
Jeg har på producentens (pixelview's) driver.
Det kan være at jeg skal ændre til agp 2x, men hvordan gør jeg det?
Jeg kan ikke finde punktet i min bios
Venlig hilsen
Tommy

Fra : ZiCoN

Dato : 24-08-01 21:12

jeg får over 7000 med det samme kort, og en 866 P3 Cu-mine, 256 mb pc133
apacer i windows 98 se

--
ZiCoN
Icq: 39220376

http://www.igi.dk

Fra : Henrik Jensen

Dato : 24-08-01 21:34

Over 7000!!!!

Mange vil have svært ved at opnå så høje resultater med GF3!!!

Fra : Jeppe Jensen

Dato : 25-08-01 14:10

Gu' vil de da ej. Tror du ikke du mener 2001 og ikke 2000. For så er jeg
enig.

Fra : ZiCoN

Dato : 25-08-01 11:47

ikke i 3d mark 2000... tænker du ikke på 2001 ????

Fra : ZiCoN

Dato : 25-08-01 17:17

3DMark Result 6893 3D marks <----- 3D mark 2000, og det er med en
windows me'er der er ved at gå ned

Jeg kører med en 866 P3 m./ 256 pc 133 på et asus p3v4x (det har endda fået
dårlige reviews i spil tests)