Naur hæk
Fra : Erik Birkholm

Dato : 24-08-01 19:12

Jeg har en naurhæk og vil gerne klippe den 40 cm ned vil der ske noget ved
at gøre det nu
Jeg klippede den først en måned efter sankt hans så der er ikke ret mange
blade på nu

Hilsen Erik
erik.birkholm@get2net.dk

Fra : Lasse Tørnkvist

Dato : 24-08-01 20:11

Jeg gjorde det samme sidste år med min, og det skete der ikke noget ved

mvh
Lasse

Fra : Henrik Høgh

Dato : 24-08-01 23:20

Jeg plejer at give et standardsvar til spørgsmål som dette.
Ja du kan godt klippe, spørgsmålet er om det overlever.!!
--
Venlig hilsen

Henrik Høgh

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 25-08-01 08:09

On Sat, 25 Aug 2001 00:20:21 +0200, "Henrik Høgh" <henrik@hogh.net>
wrote:

>Jeg plejer at give et standardsvar til spørgsmål som dette.
>Ja du kan godt klippe, spørgsmålet er om det overlever.!!

Hvorfor skulle den dø af det?

http://www.gartneriet.dk