Fart begrænser
Fra : mads_munch

Dato : 24-08-01 19:07

Hej
jeg har købt en Fart begrænser fra T. Hansen og jeg ved ikke hvordan man
sætter den på.
Jeg har en Yamaha Jog 97,

Hilsen M@ds

Munch@mail.tele.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : RpR

Dato : 24-08-01 22:25

Der følger en udemærket anvisning med.

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Denzazpar

Dato : 28-08-01 20:39

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> skrev i en meddelelse
> Der følger en udemærket anvisning med.

Det ved jeg nu ikke... jeg brugte år og sommer på at fatte hvor den skulle
sidde på min sonic... og da jeg endelig monterede den virkede den ikke,
formegentlig fordi jeg havde smadret den for meget i de foregående forsøg på
at montere den... hehe....

Men Mads_Munch? Læs ledningskortet over din JOG, hvis du har sådan et.. og
så find den ledning som kører mellem CDI'en og Tændspolen... og sæt en
strømtyv eller lignende på den... det er vidst stort set det..

/Zy

Fra : RpR

Dato : 28-08-01 21:31

> [...]

> så find den ledning som kører mellem CDI'en og Tændspolen... og sæt en
> strømtyv eller lignende på den... det er vidst stort set det..

Jeg kan da godt skrive hvordan jeg smed den på min Neo's:

Rød ledning fra begrænser til rød/hvid ledning på CDI. Ledningen kan bare
klemmes sammen i samlemuffen der sidder der i forvejen.
Så skal den sorte ledning på begrænseren til stel, altså en skrue eller
noget på stellet, så virker det. Så skal den bare indstilles.