Skrvining til consol/dos prompt
Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 24-08-01 15:44

Hejsa - Jeg har et nyt lille bitte problem
Jeg kunne godt tænkte mig at mit lille program skrev lidt til dos prompten
fx "forkerte argumenter etc"
Men omvendt vil det give problemer hvis programmet bliver kaldt fra en
shortcut

Det nemmeste er at lave en message box og gemme fejlen i en log
Men programmet skal køre unattended - såehh

Ach de brugere, man skal da også tage så megen hensyn

Ideer/bud - andet?

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Tomas Christiansen

Dato : 24-08-01 23:05

Peter Lykkegaard skrev:
> Det nemmeste er at lave en message box og gemme fejlen i en log
> Men programmet skal køre unattended - såehh

Har du overvejet at bruge noget i retning af:

App.LogEvent "Forkert parameter", vbLogEventTypeError

Husk blot at der kun skrives til event-loggen, hvis programmet kører
som en kompileret exe-fil - og altså ikke, når programmet afvikles fra
udviklingsmiljøet.

-------
Tomas

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 28-08-01 07:25

"Tomas Christiansen" <toc@blikroer.removethis.dk> wrote in message

> Har du overvejet at bruge noget i retning af:
>
> App.LogEvent "Forkert parameter", vbLogEventTypeError

Det bliver nok den variant jeg bruger
Jeg bruger den i forevejen hvis det viser sig at jeg har fået lavet noget
skrammel
Jeg bruger også en alm logfil der bliver "smidt" i applikations folderen

> Husk blot at der kun skrives til event-loggen, hvis programmet kører
> som en kompileret exe-fil - og altså ikke, når programmet afvikles fra
> udviklingsmiljøet.

Jeps - nice feature

mvh/Peter Lykkegaard