Problem i Excel
Fra : Thomas

Dato : 24-08-01 12:34

Jeg har fået et Excel dokument tilsendt fra en ven, som har problemet.

Problemet er følgende: Der mangler kolonner i dokumentet. Når jeg kigger på
dokumentet, så ser jeg kun kolonne a-b-n-o-p-q-r. Jeg mangler altså fra b
til n. De er blevet klippet ud, da man ikke ville printe dem med ud. Nu ved
man så ikke, om dokumentet er blevet gemt efterfølgende eller hvad der er
sket. I hvert fald mangler kolonnerne, og man vil meget gerne hve dem
tilbage igen, hvis det kan lade sig gøre.
Når jeg prøver at "trække" kolonne b sammen, kommer der kolonne c-d- osv.
til syne før kolonne n, men når jeg slipper kolonne b igen, så rykker
kolonne n tæt på igen.

Jeg har prøvet at skabe samme problem i et nyt dokument uden held, og er
lidt på bar bund her. Kan nogen hjælpe mig?

Program: MS Excel 2000

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial

Fra : emj

Dato : 24-08-01 13:31

Thomas skrev i <3b86398b$0$259$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:

>Problemet er følgende: Der mangler kolonner i dokumentet.

Næh, de mangler skam ikke. De er gemt med vilje

Du kan få dem frem igen, hvis du markerer kolonne B og kolonne N
(det skal gøres ved at holde SHIFT nede, mens du klikker på B og N
øverst i kolonnerne)
Nu vælger du Formater/kolonner/vis
Så dukker cdefghijklm kolonnerene frem
Fortsæt med de andre på samme måde.
Hilsen emj

Fra : -Jens-

Dato : 24-08-01 13:35

Marker kolonne b og n.
Højreklik i det markerede.
Vælg vis.

Du ser nu alle kolonner incl. dem der før var skjult

CB Data Service
Jens Claudius

Tel: +45 46 15 07 02
Fax: +45 46 15 18 02