Beregning af datoforskel
Fra : Kim Roar Roth

Dato : 24-08-01 12:29

Hej NG

Er der en som kan fortælle mig, og jeg kan beregne forskellen mellem to
datoer, på samme måde som i Excel, hvor alle datoer har et tal.
F.eks i Text1 står 25-08-2001 og i Text2 står 02-09-2001
Hvis jeg skal beregne hvor mange dage der er mellem dem, hvordan gør jeg så
nemmest.

Hilsen Kim Roth

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 24-08-01 12:55

Hej,

Det er funktionen datediff du skal bruge. Du kan slå syntax op i MSDN.

Mvh,
Tony

Fra : Kim Roar Roth

Dato : 24-08-01 13:05

"Tony Lorentzen" <tony@lorentzen.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Det er funktionen datediff du skal bruge. Du kan slå syntax op i MSDN.

Tak for hurtigt svar, det var lige det jeg manglede

Hilsen Kim Roth