TrekCon afstemning
Fra : Anne Kofod

Dato : 24-08-01 10:01

Hej allesammen

Jeg har lavet en afstemning om deltagelse i den første danske Star Trek
convention TrekCon, som jeg meget gerne vil have, at jer der interesserer
jer for Star Trek går ind og kigger på.

For at stemme skal I gå ind på: http://www.geocities.com/delenn75/

Hvis I synes, at der er et spørgsmål som mangler i rækken, må I
meget gerne skrive det til mig, så retter jeg bare i min afstemning.

Venlig hilsen
Anne Kofod

------

Moderator af mailinglisten Danske Trekkies:

Meld dig til den første Star Trek convention i Danmark - TrekCon 2002 i VEGA
i København 20/9-22/9 2002: http://www.trekcon.dk

Medlem af den danske Star Trek forening Trekkies.dk:
http://www.trekkies.dk

Posted from [130.225.119.179] by way of f134.law15.hotmail.com [64.4.23.134]

Fra : Peter B. Juul

Dato : 24-08-01 12:38

"Anne Kofod" <annekofod@hotmail.com> writes:

> For at stemme skal I gå ind på: http://www.geocities.com/delenn75/

Noget om Trek. Under navnet Delenn. Heh.

--
Peter B. Juul, o.-.o If PacMan had affected us as kids we'd be running
The RockBear. ((^)) around in dark rooms, munching pills and listening