PowerMeet i Randers, nogen der vil følges?
Fra : Christian Berggreen

Dato : 24-08-01 09:58

Hejsa

Vi er 2 gutter (på VTR1000F og TL1000R) som kører over og kigger på
PowerMeet i Randers imorgen, lørdag, og har tilmeldt os V2.

Det kunne jo være hyggeligt at følges med andre, der også skulle derover?
Er der nogen der er friske?

Vi er begge fra KBH.

mch.

Christian
VTR1000F

Fra : Bo Thomsen

Dato : 24-08-01 13:48

>Det kunne jo være hyggeligt at følges med andre, der også skulle derover?
>Er der nogen der er friske?

jeg regner også med at køre der over i morgen tidlig
og måske med kammerat til
mvh
bo thomsen
bbt@worldonline.dk - afsenderen er forkert på mailen.