Excell kopiering fra ark til ark
Fra : Vittrup

Dato : 24-08-01 09:46

Kan man automatisk få kopieret celler fra ark til ark i Excel?

Jeg ville gerne være fri for at indskrive data mere end et sted og samtidig
være fri for manuelt at skulle kopiere til et andet ark.

Søren Vittrup

Fra : Jan Kronsell

Dato : 24-08-01 23:13

"Vittrup" <Vittrup@audioteket.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
samtidig
> være fri for manuelt at skulle kopiere til et andet ark.

Hvis de skal stå samme sted i alle ark, kan du bare markere arkene inden du
skriver. Hvis de skal stå forskellige steder kan du oprette formler, der
refererer til de celler, hvor du taster.

Hilsen
Jan

Fra : tbc

Dato : 24-08-01 23:19

Ja Hvis du har data i Ark1 celle A1 kan du på Ark2 i en tilfældig celle
skrive =Ark1!A1
Denne celle vil så altid være opdateret. Du kan også nøjes med at skrive
= og så gå om på Ark1 og klikke på A1

http://www.kandu.dk/

Fra : Vittrup

Dato : 28-08-01 07:59

Tak for hjælpen - det var lige det jeg skulle bruge!!!