Bob Dylan-tribute
Fra : Christian Muus

Dato : 24-08-01 08:02

Hej

Jeg så en plakat i dag, for en ny hyldest-cd til Bob Dylan. Der medvirker
mange kendte navne på pladen. Nogen der kender mere til cd'en? DEr var en
webadresse på plakaten, men kan ikke lige huske den helt præcist. DEt var
vist noget med www.xxxxxxxxthesongsofbobdylan.com, hvor x'erne repræsenterer
et ord, jeg ikke kan huske

Christian

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 25-08-01 01:25

"Christian Muus" <chmuu1@uvm.dk> skrev i en meddelelse

Hej Christian

Kunne det måske være denne her.......
http://theband.hiof.no/albums/the_songs_of_bob_dylan.html

Sikkert ikke, men den site fortæller da om CD'en

Anette & Søren Faarborg
The Flying Hotdogs: Ikke så meget snak - bare god musik
www.flyinghotdogs.dk mail: info@flyinghotdogs.dk

Fra : Uffe Christensen

Dato : 25-08-01 14:12

- og notér så lige, at manden himself udsender nyt studiealbum 11.
september. Det første i fire år.

UffeC

Fra : Henrik Vest

Dato : 29-08-01 11:01

> - og notér så lige, at manden himself udsender nyt studiealbum 11.
> september. Det første i fire år.

Nu ikke fordi en dag skal skille os ad, med Politiken skrev at det var den
10. september

Frit citeret efter Politiken 16. juli
Nyt album fra Dylan
Politiken tirsdag: Bob Dylan udsender 10. september sit første studiealbum i
fire år. Om 'Love and theft', som cd'en, med 12 nye kompositioner, kommer
til at hedde, udtaler Bob Dylan til avisen USA Today: »Alle sangene er
bluesbaserede melodier. Musikken er et elektronisk fletværk, der bliver
holdt sammen af teksterne. Sangene har ikke noget fælles udgangspunkt. Er
albummet i stil med 'Time out of mind' eller 'Oh Mercy' eller 'Blood on the
tracks' eller hvad? Det tror jeg ikke. Jeg betragter det mere som et
greatest hits-album. Bare uden hits. Ikke endnu i hvert fald«.
På Bob Dylans 43. studiealbum medvirker den 60-årige sangers liveband, som
han for nylig turnerede rundt med i Europa samt pianisten Auggie Myers.

Fra : Lagerhead

Dato : 25-08-01 17:17

Eller denne her:
http://www.folkcorp.co.uk/woodworm/info2.htm

Så dem i sommers på skagen Festival, og de vare feeede!

Espen

Visit http://lagerhead.subnet.dk for latest updates on the band...