Oktan Booster, eller hva det nu heder :)
Fra : Moller

Dato : 24-08-01 08:12

Hej Alle,
Nu vi ikke kan få 98Oktan i KBH's området mere... så er man jo nød til
at smide lidt oktan boost i jo :( men hvor køber man det ??? på
tankstationer er der masser af det der blytilskud, men intet oktan boost...
og når min kære GT, helst skal ha 98 og til nød 95... og aldrig 92... så er
man jo lidt på den.

Så hvor køber man den slags, og kan det bruges ???

VH
Lars Molnit

Fra : Steffler

Dato : 24-08-01 09:01

Lydmuren i Stenløse har ihvertfald noget
oktan booster agtigt...

/S

Fra : Tommy Fer

Dato : 24-08-01 11:17

> [...]
er
> man jo lidt på den.
>
> Så hvor køber man den slags, og kan det bruges ???

Hej Moller...

Q8 i taastrup.. du ved den ved køgevej/skolevej... den har selv 98
blyholdig....

mvh Tommy

Fra : Moller

Dato : 24-08-01 11:30

> Q8 i taastrup.. du ved den ved køgevej/skolevej... den har selv 98
> blyholdig....

Jiiipyyyy.... er på vej :) så den lille raket blir glad igen :)

Moller

Fra : HANS LYNGBÆK BALDRIA~

Dato : 26-08-01 07:49

Hej Lars

Q8 på enghavevej, Shell på Vermlandsgade, Q8 på Englandsvej har alle rød
98 - endnu. Og booster - tjaa den købte jeg på Shell på Vermlandsgade, så på
almindelige tankstationer har de osse varen...

Hans

Moller <moller@molnit.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9m4uog$8ch$1@sunsite.dk...