Links!!!!
Fra : Mette Frederksen

Dato : 24-08-01 08:02

Hejsa!!!!

Jeg vil meget gerne have lavet en linkssamling på min hjemmeside....

Den kommer til at indeholde følgende emner:

Motion, Livsstile / slankekure, private slankesider, opskrifter,
Mailinglister, magaziner (om slank, sport mad og motion), portaler (også om
relaterede emner), og sikkert en masse andre emner... men jeg vil gerne have
lidt hjælp hertil....

Vil i være søde at sende links til så mange slanke-/motions-sider i kender?
For jeg vil gerne have så mange med som muligt.

I kan enten gøre det her på listen eller også sende dem til mig privat på
valo@valo.dk

På forhånd tak
Mette

ps... jeg håber ikke at det falder helt uden for listens emne!
--
\!/
(@ @)

Fra : Kata

Dato : 24-08-01 13:58

Mette Frederksen <rollike@frederiksen.mail.dk> skrev:
>Vil i være søde at sende links til så mange slanke-/motions-sider i
kender?
> For jeg vil gerne have så mange med som muligt.

Et udpluk af mine favoritter:
www.motion-online.dk
www.obesity-news.com
www.obesity.com

--
Kata
http://hjem.get2net.dk/kata

Fra : Mette Frederksen

Dato : 30-08-01 17:35

Tak for det fine link! *S*

er der andre der ligger inde med nogle gode hjemmeside adresser? Så hører
jeg gerne fra jer! *S*
Så jeg kan få dem puttet ind på min hjemmeside!

Mange hilsner Mette

--
\!/
(@ @)