Fælles kanter
Fra : Torben Brøndum

Dato : 24-08-01 07:58

hej NG,

Har netop inst. FP2002 hvor jeg tidl. anvendte FP2K.
Har af en eller anden grung ej tidl. anvendt fælles kanter, men lavet en del
sider med frames. mange har anbealet at går væk herfra.

Er det muligt og hvordan i givet fald gøres det, at få disse fælles kanter
ind i en tabel således, at såfremt jeg anvender et tema, ja så vil det altid
befinde
sig i tabellen. baggrunden er også den., at jeg ikke vil have hele siden
fyldt
ud med baggrundsbiledet fra temaet - det skal som sagt også kun være i
tabellen.

Håber i forstår spørgsmålet og kan give et lille hint.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 24-08-01 10:32

Ikke muligt. Fælles kanter er tabeller.

Fra : Torben Brøndum

Dato : 24-08-01 10:55

hej "Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org>

> Ikke muligt. Fælles kanter er tabeller.

Så kan jeg ikke anvende et tema med fælles kanter og samtidig have en
centreret tabel og uden temaets baggrundsbillede til siden ?

kan jeg så gøre på en anden tilnærmet måde, men med ovennævnte
sammenhæmg/indhold ?

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 25-08-01 02:30

Ja, bare uden fælles kanter.

On Fri, 24 Aug 2001 11:54:31 +0200, "Torben Brøndum"