Asus V7100
Fra : Ukendt

Dato : 24-08-01 01:36

Hvordan ved jeg om det er et MX 200 eller MX 400 ?

Mvh Sørensen

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 24-08-01 07:21

<XxXxX> skrev i en meddelelse
> Hvordan ved jeg om det er et MX 200 eller MX 400 ?
>
> Mvh Sørensen

Vist ingen af delene, mig bekedt hedder V 7100 bare MX, i praksis svarer det
dog til et MX 400.

--
// Søren Hjelholt

"Døm din succes ud fra, hvad du har opgivet for at opnå den" - Dalai Lama

Fra : Ukendt

Dato : 24-08-01 09:31

> Vist ingen af delene, mig bekedt hedder V 7100 bare MX, i praksis svarer
det
> dog til et MX 400.

Der står ikke noget på min æske, men på de nye står der V7100 MX 400 pro.

Sørensen

Fra : Henrik Jensen

Dato : 24-08-01 09:45

Hvornår har du købt kortet?

Fra : Ukendt

Dato : 24-08-01 12:27

> Hvornår har du købt kortet?

Det er et 1/2 år gammelt..

Sørensen

Fra : Henrik Jensen

Dato : 24-08-01 21:35

Så tror jeg at det er et almindeligt mx-kort. mx200 og mx400 var vidst ikke
komet ud endnu for et ½ år siden

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 24-08-01 16:54

<XxXxX> skrev:
> det
>
> Der står ikke noget på min æske, men på de nye står der V7100 MX 400 pro.

Kan det tænkes at det er et MX-kort og hverken MX200 eller MX400?

/Jakob