ang. sirc...
Fra : comodin

Dato : 24-08-01 00:17

jeg modtog en sircam igår og var dum nok til at åbne den anede intet om
det...
jeg har nu renset maskinen, og der skulle ikke være nogle problemer.
men eftersom jeg intet aner om sircam ville jeg lige høre om det er sådan at
den vidersender til alle mine faste kontaktpersoner, samt dem i
nyhedsgrupperne ???
jeg har nemlig nu modtaget en del "returned mail" fra adr. som jeg
overhovedet ikke kender til, så jeg tænkte om det kunne være fra
nyhedsgrupperne...
bør man egentlig lave sin mailadr. om når man læser i nyhedsgrupper ??? for
at undgå virus'er ???

MvH
comodin

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 24-08-01 07:50

comodin skrev:

>bør man egentlig lave sin mailadr. om når man læser i nyhedsgrupper ?

Nej, det er ikke nødvendigt, og det er irriterende for andre som
evt. får brug for at kontakte dig i mail.

Men du skal aldrig bruge din egentlige adresse offentligt - altid
kun én som du let kan skifte ud.

>for at undgå virus'er ?

Nej, det hjælper ikke mod virusser, men mod spam. Virusser kommer
også fra dine bekendte som gemmer din rigtige adresse i deres
liste.

--
Bertel