G3 333 og peesee ethernkort
Fra : Henrik Voss

Dato : 23-08-01 22:06

Læste om en opskrift på hvordan man kunne få gang I et peesee 10/100 kort
til at kunne bruges af min G3/333.

Kortet passer fint og driveren fungerer også. Det underlige er at I vælger
kommer alle servere frem, men hvis jeg prøver at connecte så får jeg besked
på at adgangsprivilegierne er ændret. Jager jeg stikket I den indebyggede så
spiller det bare. (Dog kun 10mb)

Nogen der ved hvorfor an Appleshare IP server ikke vil godtage at jeg bruger
den anden forbindelse?

Client = G3/333/640/IE 9.1

Server = G4/466/384/DK 9.1 og Appleshare IP 6.3.3 (tror jeg nok)

Mvh

Henrik

Fra : Sebastian Bredsdorff

Dato : 23-08-01 23:05

Henrik Voss <henrikvoss@mac.com> wrote:

> [...]
> spiller det bare. (Dog kun 10mb)
>
> Nogen der ved hvorfor an Appleshare IP server ikke vil godtage at jeg bruger

Prøv for sjov lige at smide AppleShare Prep. i papirkurven og genstart
Mac´en.

--
Sebastian Bredsdorff
Mail: sb@geomac.dk

Fra : Henrik Voss

Dato : 26-08-01 08:45

d. [DATO] skrev [NAVN] på [ADRESSE] i artiklen [ARTIKEL]:

> Prøv for sjov lige at smide AppleShare Prep. i papirkurven og genstart
> Mac´en.

Virker fint, når man booter med stikket jaget I built-in. Hvis man så
skifter forbindelse til pci kortet så virker det stadig fint. Men hvis man
så finder på at boote så virker det ikke fint mere. Så kommer samme fejl
igen. At trashe appleshare prep virker så heller ikke mere. Eneste måde at
komme I kontakt med servere er at skifte til built-in igen. Der er der til
gængeld ingen problemer.

Sniffer Appleshare serveren hardware adressen?

Nogle bud?

Mvh

Henrik