Piaggio Typhoon
Fra : Jonas Rasmussen

Dato : 23-08-01 19:33

Hvor kan jeg finde noget om Piaggio Typhoon eks. hvor den er begrænset?

På forhånd tak

Fra : Erik M. Madsen

Dato : 25-08-01 07:07

Den er begrænset med en skive i variatoren samt en plombe i udstødningen.

Hilsen
Erik M.
Jonas Rasmussen <Jonas.sr@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:P_bh7.1097$Nz1.5180@news.get2net.dk...

Fra : [UC]Rapperand

Dato : 01-09-01 22:39

"Erik M. Madsen" <e.madsen@mail.tele.dk> wrote in message
> Den er begrænset med en skive i variatoren samt en plombe i udstødningen.

Er du sikker på det?
De andre Piaggio scootere, Stalker, NRG og Zip, har ingen plombe i potten,
men blot en ELENDIG potte!

Rasmus

Fra : LaLLe

Dato : 02-09-01 01:11

"[UC]Rapperand" <now@y.d00d> skrev i en meddelelse

> "Erik M. Madsen" <e.madsen@mail.tele.dk> wrote in message
> >
> Er du sikker på det?
> De andre Piaggio scootere, Stalker, NRG og Zip, har ingen plombe i potten,
> men blot en ELENDIG potte!
nej jeg mener ikke at potten på en NRG 30 er så elendig. Den har i hvertfald
en fed lyd. og den træker også helt ok med skiverne pillet

LaLLe

Fra : Mads Jensen

Dato : 02-09-01 01:31

"LaLLe" <lalle@popme.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
hvertfald
> en fed lyd. og den træker også helt ok med skiverne pillet

Potten på en NRG 30'er, er nok den dårligste potte der findes, da der er
katalysator på, og den begrænser virkelig meget. Jeg kan følge en NRG med
alle begænsninger, 47 mm cylinder og polini vario, og jeg har kun en sonic
med begrænsningerne fjernet !

Mads

Fra : RpR

Dato : 02-09-01 14:01

> [...]
> alle begænsninger, 47 mm cylinder og polini vario, og jeg har kun en sonic

Katalysator sidder der på 9 ud af 10 scootere idag.

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Mads Jensen

Dato : 02-09-01 16:01

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> skrev i en meddelelse

> Katalysator sidder der på 9 ud af 10 scootere idag.
>
> --
>
> - RpR

Ja, okay !
Men katalysatoren på en NRG 30'er er altså mere begrænsningende end på andre
scootere.

Mads

Fra : RpR

Dato : 02-09-01 16:14

> Ja, okay !
> Men katalysatoren på en NRG 30'er er altså mere begrænsningende end på
andre
> scootere.

Det aner jeg så nada om =)