så var der lige grund til at takke Gud ...
Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 23-08-01 11:20

Har nemlig lige fået at vide at jeg gældende fra 1.9 dette år har fået
tilkendt højeste førtidspension mod før den mellemste ..og det endda
helt uden besøg hos speciallæger .. Jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

MVH Ami

Fra : P.N.

Dato : 23-08-01 13:43

Anne-Marie Prange Madsen <woopie@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b84d921$0$260$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> [...]
> tilkendt højeste førtidspension mod før den mellemste ..og det endda
> helt uden besøg hos speciallæger .. Jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

jamen tillykke med det.

P.N.

Fra : Live4Him

Dato : 23-08-01 15:08

"Anne-Marie Prange Madsen" <woopie@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Har nemlig lige fået at vide at jeg gældende fra 1.9 dette år har fået
> tilkendt højeste førtidspension mod før den mellemste ..og det endda
> helt uden besøg hos speciallæger .. Jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
~~~~~~~~~~~~~~~~
Tillykke. Jeg får også højeste førtidspension. Det fik jeg tilkendt i 1986
pga. psykisk sygdom. Jeg var på det tidspunkt 22 år.

jørgen.

Fra : Kjell I. Johnsen

Dato : 23-08-01 22:53

Anne-Marie Prange Madsen wrote in message
> [...]
>tilkendt højeste førtidspension mod før den mellemste ..og det endda
>helt uden besøg hos speciallæger .. Jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Gratulerer med pensionen. Du må være meget usedvanlig menneske som gjør at
Gud prioriterer din pension framfor fattige mennesker, uten tilgang på
læger, langt mindre kan håpe på noen pension. Utvilsomt har du grunn til å
takke for en slik oppmerksomhet.

Mvh
Kjellemann