Chart-busters.co.uk.....en lille historie ~
Fra : suncite.dk

Dato : 23-08-01 10:18

Hej Gruppe

Her en lille historie om at købe film på nettet...
I min søgen efter Nikita på VHS stødte jeg på
sales@chart-busters.co.uk eller www.chart-busters.co.uk

deres site er ikke det mest imponerende, men ved at e-maile til ovenstående
addresse fik jeg svar samme dag(personeligt) eller den følgende dag.

Jeg endte med at bestille "The Princess Bride" hos Blackstar.co.uk 2 stk,
i mandags.

Tirsdag får jeg mail fra blackstar at den ene film er sendt og at den anden
ikke er på lager.
Jeg cancelerer den anden film hos blackstar og bestiller en via mail til
ovenstående
med cc oplysninger og addresse, tirsdag kl. 1615

I dag torsdag modtager jeg så en film med posten, og ja chart-busters kom
først,
et katalog påhæftet en bon fra i tirsdags 1645, og et lille håndskrevet
"Thank You" , Det er bare for checket.
Jeg kan kun anbefale Chart-busters.
..

En anden fordel er deres hunt-service er gratis, og uforpligtende.

Nu venter jeg så bare på den anden film fra blackstar....

Mvh
Martin