Boogie Nights
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 22-08-01 23:23

Bedste film i 1997 ? Uden tvivl er det Boogie Nights !

Det er egentligt utroligt, men jeg har haft den stående på DVD i ca. 6
måneder, og har først fået den set nu. Det ændrer dog ikke ved at det er en
fantastisk film !

Nu skal jeg altså osse ha' set Magnolia igen, snart. P.T. Anderson kan sgu
lave film !

Men hvis I mener at Boogie Nights ikke var den bedste film i hele 1997, så
er I altså ikke helt raske

Thomas

Fra : Zeki

Dato : 23-08-01 00:44

> Men hvis I mener at Boogie Nights ikke var den bedste film i hele 1997, så
> er I altså ikke helt raske

Jeg føler mig egentlig ganske rask, når jeg mener at film som 'Fifth
Element' og 'L.A. Confidential' var bedre.

Zeki

Fra : Dr. Ralph

Dato : 23-08-01 02:39

>Jeg føler mig egentlig ganske rask, når jeg mener at film som 'Fifth
>Element' og 'L.A. Confidential' var bedre.
>
>Zeki

At sammneligne "5. element" og "boogie nights" med hinanden er som at
sammenligne bananer med æbler.
Begge er frugter - og nogle vil bedre kunne lide æbler og omvendt.

Boogie nights overraskede mig også positivt - men jeg er jo også i
forvejen storkender af pornofilm...hæ...hæ

Dog var John Holmes før min tid.........men alligevel har jeg læst en
del om denne kæmpe...hæ...hæ 14'=35 cm...hæ..hæ

Ham knægten fra "new kids on the block-drenge bandet" og senere Calvin
Klein underhyler-modellen og også ham med Marky Mark hittet fra 1992:
Good vibrations - altså én og samme person nemlig Mark Wahlberg
(aktuel i "planet of the apes") gjorde det sgu' da ret sejt som John
Holmes.

Burt Reynolds er absolut heller ikke ringe.

Specielt blev jeg overrasket over, hvor modig film-instruktøren har
været, da de i afslutningsscenen virkelig viser LEMMET - ganske uhørt
for amerikanske tilstande.

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

Email: dr.ralph@SPAMmail.com
Remove "SPAM" when mailing me.

Fra : Zeki

Dato : 23-08-01 06:13

"> At sammneligne "5. element" og "boogie nights" med hinanden er som at
> sammenligne bananer med æbler.

Ganske rigtigt, men nu var påstanden jo at 'Boogie Nights' var den bedste
film i 1997, ikke bedste drama. Så vidt jeg ved er både 'Boogie Nights' og
'Fifth Element' film.

Zeki

Fra : Soren Vestergaard

Dato : 23-08-01 06:59

Du ved godt, at Mark Wahlberg kun er BROR til Donny Wahlberg, som var med i
NKOTB, ikke? Mark var kendt som Marky Mark på et tidspunkt, men var ikke med
i New Kids.

Fra : Jens Thomsen

Dato : 23-08-01 08:22

Dr. Ralph <dr.ralph@spam.mail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:t4m8otcp8husvsr3u84t0pspc04tp1jo0r@4ax.com...

> Specielt blev jeg overrasket over, hvor modig film-instruktøren har
> været, da de i afslutningsscenen virkelig viser LEMMET - ganske uhørt
> for amerikanske tilstande.

Det er altså også kun en attrap. Ellers havde han ikke fået lov, kan du
roligt regne med.

MVH
Jens

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 23-08-01 14:44

Zeki <sinners.inn@image.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:fuXg7.10395$3q.338898@news010.worldonline.dk...

> Jeg føler mig egentlig ganske rask, når jeg mener at film som 'Fifth
> Element' og 'L.A. Confidential' var bedre.

Jeg er meget enig med dig, m.h.t L.A. Confidential. Det er en fantastisk
film, helt klart. Velspillet og gennemført i alle henseender.

Men 5th Element ?? Come on. Frække effekter og pænt set design, men den film
er så unaturligt forkert på så mange måder, at den næsten er en skænsel. Den
er så frygteligt påtaget "ih, se hvor sjov en film vi har lavet, og i den
her scene, der HAR I bare af at grine". Havde den været alvorlig, og ikke
påtaget ulækker-sjov, havde den sikkert været fantastisk.

Og Chris Tucker er afsindig forfærdeligt i alle de scener han er med i.
Frygtelig, ganske frygtelig.

Thomas

Fra : sniper_Nolight

Dato : 23-08-01 07:56

> Bedste film i 1997 ? Uden tvivl er det Boogie Nights !

Nu husker jeg ikke lige alt der blev udgivet, men BN er en KANON film!

Nej

sniper_Nolight