MC-fabrikker i Italien??
Fra : Frank Pedersen

Dato : 22-08-01 22:20

Hejsa.
Jeg skal til Italien (Venedig) i uge 37, og kunne godt tænke mig at komme
ind og se en MC fabrik. Er det i det hele taget muligt, hvor ligger
fabrikkerne, hvornår er der åbent osv. osv. Hvis du kan svare på et eller
flere af spørgsmålene vil det være kanon.

Hilsen Frank Pedersen

Fra : Armand

Dato : 23-08-01 00:12

Frank Pedersen <horso@mail1.stofanet.dk> skrev i en
> [...]
> fabrikkerne, hvornår er der åbent osv. osv. Hvis du kan svare på et
eller
> flere af spørgsmålene vil det være kanon.

Ducati i Bologna, er det store tilløbsstykke!
Der er daglige rundvisninger; men jeg husker ikke deatljerne - Check
evt. Ducati-klubbens hjemmeside derom :-/

Benelli, der atter er ved at være aktuel, hører hjemme i Pesaro, ligesom
at Guzzi og Aprilia også hører hjemme på Po-sletten - Check deres
respektive hjemmesider og forespørg evt. om besøgsmulighed dér!

--
Armand.
(bestemt ikke Duc. fan; men alligevel imponeret under et besøg forrige

Fra : Jacob Hornemann

Dato : 23-08-01 08:04

Frank Pedersen wrote:

> [...]
> fabrikkerne, hvornår er der åbent osv. osv. Hvis du kan svare på et eller
> flere af spørgsmålene vil det være kanon.

For et par år siden var vi nogle stykker på en rundvisning hos Ducati. Det
kan varmt anbefales!
Du kan læse mere om rundvisningerne her (nederst på siden):
http://www.ducati.com/company/direction_byplane.jhtml?_requestid=36498

-Jacob

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 23-08-01 08:32

Jeg var nede hos Moto Guzzi i år. Ligger ved Como søen i byen Mandello.
Åbent hverdage kl. 15-16. Lukket i august pga. ferie.

Se evt. min HP HenrikNielsen.dk Der har har jeg skrevet lidt om turen under
punktet MC - info - tips.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 23-08-01 14:12

On Thu, 23 Aug 2001 09:31:40 +0200, "Henrik Nielsen - RaptorMC.dk"
<xng@post.cybercity.dk> wrote:

>Jeg var nede hos Moto Guzzi i år. Ligger ved Como søen i byen Mandello.
>Åbent hverdage kl. 15-16. Lukket i august pga. ferie.

Det skal lige nævnes, at der er tale om Moto Guzzi Museet, beliggende
på Guzzi-fabrikkens område. Selve fabrikken er lukket land, undtagen
til specielle arrangementer - som f. eks. fabrikkens 80 års jubilæum,
som er 28.-30. september 2001.

Endvidere skal nævnes, at man *kun* kan komme ind, hvis man står ved
porten kl. 15:00 **sharp** - og man skal være ude igen kl. 16:00. Men
man kan altså ikke bare komme dryssende, indenfor tidsrummet.

--
Med venlig hilsen - Sincerely
http://www.twe.net/