Honda VF750F klub
Fra : David B Wilby

Dato : 22-08-01 18:46

Findes nogen andre VF entusiaster derude i den Danske land. Jeg har set en
temmelig massakreret model i København og en ret pænt i Ballerup, og så har
Køge MC en ordentlig røvfuld af dem i knap så pænt stand.
Hvis der er nogle interesseret, må i gerne skrive til mig så vi kan
udveksle skræk (eller glædes) historie. Jeg skal med ind og lukke Bakken på
Mandag, så ses vi måske.
mvh, David '83 (registreret i Dk i'88) VF750F-E

Fra : Allan Juul Larsen

Dato : 23-08-01 05:06

"David B Wilby" <davidbroberg@email.dk> wrote in message
> [...]

> Mandag, så ses vi måske.
> mvh, David '83 (registreret i Dk i'88) VF750F-E

MANDAG !!!!ARGHH !!! Lukker bakken på MANDAG ??? !!!! så skal jeg bare have
skruet VF500 fædig så jeg kan komme med !!!

/Allan, som håber på at kunne komme med på mandag.

Fra : Niels S.

Dato : 23-08-01 11:13

David B Wilby skrev

> [...]

> Mandag, så ses vi måske.
> mvh, David '83 (registreret i Dk i'88) VF750F-E

Hej David.

Long time no see.

I kunne jo også overveje at melde jer ind i VFR klub Danmark der både
omhandler VF og VFR. Hvis du har lyst så mød os på Langelinie senest kl.
18.00 hvor vi i samlet flok kører til Nørrebrogade på mandag.

--
Niels S.
VFR800FI