Bremseskive Honda CB500
Fra : André Osnes

Dato : 22-08-01 18:42

Har lige konstateret at min mekaniker vil have 2600,00Kr for en ny
bremseskive (front) til min Honda CB500. Det må da være en and, eller er det
bare sådan det er?

André Osnes

Fra : boe

Dato : 22-08-01 19:18

André Osnes <a.osnes@mail.tele.dk> wrote in message
> Har lige konstateret at min mekaniker vil have 2600,00Kr for en ny
> bremseskive (front) til min Honda CB500. Det må da være en and, eller er
det
> bare sådan det er?

Det kommer vel an på, om det er incl. montering og moms. Se her:
http://www.sayjes.dk/hondaframe.html

Bo, VF1000F

Fra : Toft

Dato : 23-08-01 11:28

Næ - det skulle ikke undre mig. For 6 år siden var jeg ved at gå bagover da
jeg fandt ud af at jeg måtte slippe 1100,- plus moms for en skive til en
cb450n