Stjålet Arai hjelm
Fra : Henrik Mønster

Dato : 22-08-01 17:55

På vegne af en kammerat skriver jeg denne efterlysning, Henrik.

Efterlysning:
Arai Quantum F. Haga replica (str. Medium, m. blå flammer)
Se billede på dk.binaer.motor under samme subj.

Stjålet fredag d. 17/8 -01 mellem kl. 20.00 og 24.00
på p-pladsen ved kløvermarkens omklædningsrum, ved frifilm
arrangementet "Snatch."

Særlige kendetegn :
manglende dobbelt D-ring, usædvanlig Mht. de blå flammer.
Formentlig den eneste i storkøbenhavn/Sjælland/Danmark?

I hjelmen lå et par Dainese hansker model RR Farve sort/grå størrelse XXL.

Dusør 1000Kr. ved udlevering af hjelm og addresse på tyven.
Mistanken er især rettet mod unge knallertdrenge på Amager/city.

Kontakt Morten Hansen på mobiltlf.: 40280991 ell. hjem :32589774.

M.v.h. Morten

Fra : Desilva

Dato : 22-08-01 19:01

>I hjelmen lå et par Dainese hansker model RR Farve sort/grå størrelse XXL.

Stor fyr.

> Dusør 1000Kr. ved udlevering af hjelm og addresse på tyven.
> Mistanken er især rettet mod unge knallertdrenge på Amager/city.

Stakkels drenge

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 22-08-01 19:03

"Henrik Mønster" <nina.henrik@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> På vegne af en kammerat skriver jeg denne efterlysning, Henrik.
>
> Efterlysning:
> Arai Quantum F. Haga replica (str. Medium, m. blå flammer)
> Se billede på dk.binaer.motor under samme subj.

Hmm, jeg kan ikke se den.....

> Dusør 1000Kr. ved udlevering af hjelm og addresse på tyven.
> Mistanken er især rettet mod unge knallertdrenge på Amager/city.

Jeg bor på Amager, jeg holder et vågent øje.....

Thore Jensen
RF600R

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 22-08-01 19:05

"SmaRTrxxv" <smartrxxv@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hmm, jeg kan ikke se den.....

Jeg poster selv lige et billede af sådan en.......

Thore Jensen
RF600R

Fra : Henrik Mønster

Dato : 23-08-01 08:28

Tak for det. Jeg har uploadet det selv, men via mobilix..... skod skod!!

M.v.h. Henrik

Fra : Adam Christensen

Dato : 23-08-01 08:44

"Henrik Mønster" <nina.henrik@mobilixnet.dk> wrote in message

> Stjålet fredag d. 17/8 -01 mellem kl. 20.00 og 24.00
> på p-pladsen ved kløvermarkens omklædningsrum, ved frifilm
> arrangementet "Snatch."

Måske han/hun/de er blevet inspireret...

--
Adam
SV650S