Blokerede filer i Outlook 2002
Fra : ¯`·.¸J@nner¸.·´¯\)

Dato : 22-08-01 16:51

Hejsa ,

Har et par gange forsøgt med en patch der skulle kunne uddgå at outlook
blokerer filer af diverse typer. Nogen der har en der med garanti dur' .O)

På forhånd tak

Janner

Fra : emj

Dato : 22-08-01 18:37

¯`·.¸J@nner¸.·´¯) skrev i <9m0m0b$9lc$1@sunsite.dk>:

>Har et par gange forsøgt med en patch der skulle kunne uddgå at outlook
>blokerer filer af diverse typer. Nogen der har en der med garanti dur' .O)

Du har formodentlig kun 5 MB mailserverplads hos din udbyder og har du
opbrugt denne quote, så stopper Outlook.
Måske kan du gå direkt ind på udbyderens mailserver og se/slette den
stoppende fil. Det er også væsentligt, at du ikke har sat Outlook op
til at "gemme mails på serveren"efter at du har hentet dem hjem..
Hilsen emj

Fra : Gevaldi

Dato : 22-08-01 21:20

"emj" <emj@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse news:k4r7ot4qbm1n72hq1e61l58tnidjsjsvkc@4ax.com...

> [...]
> stoppende fil. Det er også væsentligt, at du ikke har sat Outlook op
> til at "gemme mails på serveren"efter at du har hentet dem hjem..

Svj. kan forstå spørgsmålet så har dit svar da intet med det at gøre.
Det Janner spørger om er hvordan man undgår at Outlook blokerer for bla. exe, com og andre filtyper.

Hilsen Gevaldi

Fra : emj

Dato : 22-08-01 22:30

Gevaldi skrev i <3b84140b$0$346$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:

>Svj. kan forstå spørgsmålet så har dit svar da intet med det at gøre.

Det er muligt, men det fremgår så ikke af spørgsmålet. Outlook kan
nemlig blokeres af filer, der sidder fast og det KUNNE være hendes
problem.

>Det Janner spørger om er hvordan man undgår at Outlook blokerer for bla. exe, com og andre filtyper.

Hun kan ikke selv blokere for uønskede filer, men hun kan vælge at
blive spurgt, om hun ønsker at åbne dem under
Funktioner/Indstillinger/sikkerhed
Hilsen emj

Fra : Tue Hellstern

Dato : 23-08-01 08:25

Hej Janner,

> Har et par gange forsøgt med en patch der skulle kunne uddgå at outlook
> blokerer filer af diverse typer. Nogen der har en der med garanti dur' .O)

Jeg går ud fra at det er den "sikkerhed" som Outlook 2002 har indbygget som
forhindre dig i at åbne vedhæftede filer.

Gå ind på www.slipstick.com på deres forside er der et link til noget med
"Opning exe attachments ....."
Følg den beskrivelse der er med at tilføje de filer du IKKE vil blokere.
Det virker

Hilsen
Tue Hellstern

Fra : Lars Klintholm

Dato : 23-08-01 19:33

"¯`·.¸J@nner¸.·´¯)" <ask@me.com> skrev i en meddelelse news:9m0m0b$9lc$1@sunsite.dk...
> Hejsa ,
>
> Har et par gange forsøgt med en patch der skulle kunne uddgå at outlook
> blokerer filer af diverse typer. Nogen der har en der med garanti dur' .O)

Garanti? Det vil jeg nu ikke give. Men denne her virkede for mig

http://www.astalavista.com/security/windows/officexp2.shtml

--
mvh Lars