Genvej til signatur i Outlook 2000.
Fra : Madsen

Dato : 22-08-01 14:00

Hej,

Er der nogen der ved om man kan få et ikon frem i Outlook 2000
hvormed man kan indsætte sin signatur? Jeg er træt af at jeg skal
op i Indsæt > Signatur og vælge signatur når man f.eks. i OE kan
tilpasse menulinien så man har en knap, hvor man ved et enkelt klik
kan få indsat standardsignaturen. Den indstilling synes jeg bare ikke
lige jeg kan finde i Outlook.

(Sendt til mail+news og programpakker.ms-office med opfølgning
til mail+news.)

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 25-08-01 03:34

"Madsen" <madsens@whomail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tilpasse menulinien så man har en knap, hvor man ved et enkelt klik
> kan få indsat standardsignaturen. Den indstilling synes jeg bare ikke

Hej Madsen,

Knappen findes faktisk også i Outlook, men (naturligvis) kun i selve
mailvinduet.
Start en ny mail. Yderst til højre i toolbaren Standard (den hvor bl.a.
send, gem og udskriv gemmer sig) er der en lille pil ned. Klik på den og
vælg "Tilføj eller fjern knapper". Lidt nede af listen står der "Signatur".
Hak ved den - så skulle det virke.
Ikonet for signatur er et ark skrevet papir med en hånd i nederste højre
hjørne så lad være med at kigge efter pennen fra OE
Hos mig står den så ved siden af clipsen (atachment) når den er slået til.
Hvis du har flere signaturer kommer der forøvrigt en dropdownbox når du
trykker på knappen.
Håber det virker, og at det var det du havde brug for.

Ole Gaarde Kristensen
- Fornærm aldrig 7 personer hvis du kun har en seksløber -

Fra : Madsen

Dato : 25-08-01 12:15

"Ole Gaarde Kristensen" <netpost98@hotmail.com> skrev:

> [...]
> vælg "Tilføj eller fjern knapper". Lidt nede af listen står der "Signatur".

Hej Ole,

Lige hvad jeg manglede.

Tak for hjælpen :)

--