Kirkehistorie
Fra : Live4Him

Dato : 22-08-01 12:26

Er der nogen der har læst Hans Petersen's kirkehistorie ; "2000 år med
Helligånden" og hvordan var den ?

jørgen.

Fra : Lyrik

Dato : 25-08-01 11:05

"Live4Him" <brothers_bisp@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har læst Hans Petersen's kirkehistorie ; "2000 år med
> Helligånden" og hvordan var den ?
>
> jørgen.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Helligånden var fin, men ikke særlig højt i kurs i en stor del af perioden.
Jeg tror dog at den er kommet for at blive.
Ja, man kunne godt spå den en vis fremtid.
1. Joh. 1:20;
Og i har en salvelse fra den Hellige og har alle indsigt.

LOL
Jens

Fra : Live4Him

Dato : 25-08-01 15:44

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Ja, man kunne godt spå den en vis fremtid.
> 1. Joh. 1:20;
> Og i har en salvelse fra den Hellige og har alle indsigt.

~~~~~~~~~~~~
LOL
Din humor er næsten på samme niveau som et glas vand's. Hæ hæ.

jørgen.

Fra : Mr. D

Dato : 25-08-01 07:30

Live4Him <brothers_bisp@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b8396ea$0$9160$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Er der nogen der har læst Hans Petersen's kirkehistorie ; "2000 år med
> Helligånden" og hvordan var den ?

Jeg har den til at stå på hylden. Jeg købte den kun for at læse de
første sider om de første århundreders og reformationstidens
Helligåndshistorie. Her er der nogle gode oplysninger, uden at bogen går
i dybden. Jeg har desværre ikke læst de sidste 2/3, som vel er bogens
egentlige budskab

Mr. D