pis bil
Fra : bo nielsen

Dato : 22-08-01 12:23

jeg har en passat st . når jeg holder i tomgang hopper den helt vildt ,men
ikke når jeg kører og det er kun når den er varm pis bil,kan det være
tændrør oder was.den er med indsprøjtning årgang 94.

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 22-08-01 12:17

"bo nielsen" <elev3@edb-centret.dk> skrev i en meddelelse
> jeg har en passat st . når jeg holder i tomgang hopper den helt vildt ,men
> ikke når jeg kører og det er kun når den er varm pis bil,kan det være
> tændrør oder was.den er med indsprøjtning årgang 94.

Undskyld, men hvad har en passat med hus og have at gøre?

Fra : @ndersen

Dato : 22-08-01 14:27

bo nielsen <elev3@edb-centret.dk> skrev i en

Riv sæderne ud, og du har nogle rimelige gode havemøbler.

Mvh
@ndersen

Fra : Henrik Vejhe

Dato : 22-08-01 14:51

"bo nielsen" <elev3@edb-centret.dk> wrote in

> jeg har en passat st . når jeg holder i tomgang hopper den helt
> vildt ,men ikke når jeg kører og det er kun når den er varm pis

Hvis den står længe nok i tomgang, så hopper den vel over i
bilgruppen?

--
MvH
Henrik

Fra : Lasse Tørnkvist

Dato : 22-08-01 15:16

Den skal bare have noget NPK gødning og så skal den overbruses dagligt med
regnvand

Fra : Henrik Vejhe

Dato : 22-08-01 15:28

"Lasse Tørnkvist" <lasse@nitro.dk> wrote in

> Den skal bare have noget NPK gødning og så skal den overbruses
> dagligt med regnvand

For guds skyld ikke regnvand, det skal være Postevand, den har godt
af kalken

--
MvH
Henrik