red hot flop
Fra : Marie Knudsen

Dato : 21-08-01 23:56

Det er latterligt, at Parken sælger billetter til en Red Hot-koncert, som
først senere afsløres som en trippelkoncert med larm fra Papa Rocha og Iggi
pop. Men når Red flop så kun spiller en time, er det snyd og bedrageri og
slet ikke 400 kr værd - selv om de spillede ok så længe det varede.

Fra : Gizmoduck

Dato : 22-08-01 00:18

On Wed, 22 Aug 2001 00:56:17 +0200, "Marie Knudsen" <mknudsen@fdf.dk>
wrote:

> [...]
>pop. Men når Red flop så kun spiller en time, er det snyd og bedrageri og
>slet ikke 400 kr værd - selv om de spillede ok så længe det varede.

svjv har det altid været programsat....og hvorfor skal folk altid
kalde musik de ikke bryder sig om for larm? det kan jo ikke gå op i
californication det hele

--

Gizmoduck

"I feel like I'm on pins and needles
How many bands can rip-off the Beatles?
And every day there is another
Band that gets big by playing a cover"

Suicidal Tendencies "Pop Songs"

Fra : Andrew

Dato : 22-08-01 14:12

Marie Knudsen <mknudsen@fdf.dk> skrev i en
> [...]
> pop. Men når Red flop så kun spiller en time, er det snyd og bedrageri og
> slet ikke 400 kr værd - selv om de spillede ok så længe det varede.

Jeg synes absolut ikke man kan kalde Papa Roach for larm. De spillede kanon!
Iggy Pop er så smag og behag. Nogle kan li' ham andre ikke. Personligt
synes jeg at han lavede en fed stemning, i hvert fald der hvor jeg stod!

Jeg synes absolut ikke at du er blevet snydt det mindste! Tvært imod!
Du har fået 3 koncerter med TOP-navne (Papa Roach bliver rigtig store, det
er jeg sikker på). Desuden så kunne du, hvis du havde undersøgt sagen lidt
nøjere have læst dig frem til programmet hvor der tydeligt stod at iggy pop
og PR fik 2 timer. Og red hot 1 1/2.

Mvh And

Mvh And