radeon+abit bp6 problem under win2k
Fra : K.K.

Dato : 21-08-01 23:18

Radeon 64mb DDR med TV-in/out (agp) kører kun delvist på abit bp6 (med 2
celeron 400 Mhz SMP) under win2k. Helt specifikt ses problemet under
advanced settings (display properties), hvor der ifølge manualen skulle være
10+ faneblade (opengl, D3D, tv-out, colour, etc. etc.), men jeg ser kun 4:
general, adapter, monitor, troubleshooting. Yderligere er min Sony 17" kun
loaded som 'microsoft default monitor' og alle indstillinger er inaktive
(grayed out) under monitor-fanebladet.
Resultatet er minus DVD-afspilning, tv-out, og alt det andet sjove.
3dMark2001 scorer kun 1154 i benchmark.
Konfiguration: 20gb hd (ata66), 256mb ram, DVD-drev, CD-R drev, SB lyd
(64awe isa).

Fra : HANS KRISTENSEN

Dato : 24-08-01 20:24

K.K. <kimiuscaesar@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a7Bg7.20589$Ay1.340063@news000.worldonline.dk...
> [...]
> 3dMark2001 scorer kun 1154 i benchmark.
> Konfiguration: 20gb hd (ata66), 256mb ram, DVD-drev, CD-R drev, SB lyd

Hmm kan det ikke være bundkortet der er problemet?

Fra : K.K.

Dato : 27-08-01 23:45

"HANS KRISTENSEN" <hans_kristensen@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> K.K. <kimiuscaesar@hotmail.com> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:a7Bg7.20589$Ay1.340063@news000.worldonline.dk...
> være
> >

> Hmm kan det ikke være bundkortet der er problemet?

øj jo måske, men hvorfor?

Fra : K.K.

Dato : 30-08-01 12:02

Har løst problemet: formaterede og ny-installerede, men denne gang win2k
DANSK VERSION uden service pack2